, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

"Kini Anda Juga Boleh Menjahit Baju Kurung Dengan Mengikuti Panduan Lengkap Semudah A-B-C"

 belajar menjahit baju - Berikan Saya Hanya 1 jam dan

"Saya akan dedahkan kepada Anda Panduan
Lengkap teknik menjahit baju kurung
dengan cara yang mudah..."


Belajar dari peringkat asas hinggalah siap sepasang baju kurung sendiri. Masalah jahitan kini semudah A- B-C.

Kini....Anda bukan sekadar belajar tetapi anda juga turut didedahkan dengan segala rahsia dan tips menjahit baju kurung dari peringkat asas hinggalah ke peringkat tinggi Saya percayai video ini akan dapat membantu anda untuk menguasainya di dalam masa singkat.


Kos sepasang Baju Kurung

Tahukah anda kos sepasang baju kurung boleh mencecah sehingga RM80 - RM120.00 sepasang. Jika anda membeli 5 helai baju kurung ianya boleh mencecah sehingga RM500.00 . Kini jika anda tahu cara semuanya adalah percuma.


Alangkah bagusnya jika kita dapat "jimatkan wang" tersebut sekiranya anda tahu cara menjahitnya sendiri !!! (D.I.Y.)


Atau pernahkah Masalah-Masalah Begini Terjadi Pada Anda?

    Dah banyak panduan di baca tapi masih tak jelas
    Dah belajar tapi tiada bimbingan lanjutan.
    Nak pergi kelas jahitan tetapi jauh dari Rumah.
    Dah puas Try & Error tapi masih tidak menjadi.

Kini Anda tidak perlu tercari-cari dimana untuk mempelajarinya cara memotong dan menjahit baju kurung kerana dengan mengikuti langkah-demi langkah yang ditunjukkan dalam VIDEO ini ANDA mampu melakukanya sendiri (do it Yourself) dan menjana pendapatan sampingan dengannya.



Modul 1 : Teknik Mengambil Ukuran Badan


 
Didalam Modul pertama, anda akan mempelajari cara-cara mengambil ukuran , Labuh Baju, Lebar Bahu,Panjang Tangan, keliling dada, Keliling Pinggang, keliling Punggung dan Labuh kain.

Modul 2 : Teknik Membuat Pola Baju Kurung


Di dalam Modul Kedua ini, anda akan pelajari langkah demi langkah teknik membuat Pola untuk labuh baju,Lebar Bahu, Panjang tangan, keliling dada, keliling Pinggang, keliling Punggung dan Labuh Kain.

Modul 3 : Teknik Menggunting kain mengikut Pola


Di dalam modul ketiga ini anda akan mempelajari bagaimana untuk mengunting kain mengikut saiz pola. Semuanya ditunjukkan dengan gerak kerja langkah demi langkah bagi memudahkan anda menguasainya dalam masa yang singkat.

Modul 4 : Teknik Membuat Lubang Leher


Di dalam modul keempat ini anda akan mempelajari dua teknik penting,iaitu bagaimana untuk menghasilkan lubang dan caruk leher baju kurung yang cantik dan kemas. Semuanya teknik ini ditunjukkan dengan gerak kerja yang cukup kemas dan tersusun.

Modul 5 : Teknik Jahitan Kun Pada Leher


Di dalam modul kelima ini anda akan pelajari bagaimana untuk menghasilkan kekemasan pada leher baju kurung dengan dengan teknik jahitan kun.

Modul 6 : Teknik Menjahit Kekek, Pesak dan Tangan


Di dalam modul keenam ini anda akan mempelajari langkah demi langkah bagaimana untuk menjahit kekek pada pesak dan bahagian tangan. Semua gerak kerja ini di tampilkan dengan dengan gerak kerja yang bersisematik bagi memastikan anda menguasai sepenuh teknik ini.

Modul 7 : Teknik Menjahit Bahagian Tangan Dengan Badan


Di dalam modul ketujuh ini anda akan mempelajari bagaimana untuk
menjahit bahagian tangan dengan bahagian badan dengan cara yang cukup mudah dan kemas.

Modul 8 : Teknik Menjahit Zip dan Ben Pinggang


Modul kelapan adalah modul terakhir yang akan anda pelajari melalui video tutorial ini . Didalam video ini anda akan didedahkan bagaimana untuk memasang Zip pada kain baju kurung serta teknik untuk menghasilkan sepasang Ben pinggang cukup selesa mengikut saiz pinggang anda.

les, indonesia, private, obras, guru, sekolah, belajar, yogyakarta, usaha, jogja, kursus, terbaik, batik, kaos, kebaya, jahit, baju jahit, mesin jahit, konveksi, kursus menjahit
"Kini Anda Juga Boleh Menjahit Baju Kurung Dengan Mengikuti Panduan Lengkap Semudah A-B-C"
Dengan adanya informasi yang kami sajikan tentang belajar menjahit baju

, harapan kami semoga anda dapat terbantu dan menjadi sebuah rujukan anda. Atau juga anda bisa melihat referensi lain kami juga yang lain dimana tidak kalah bagusnya tentang Macam -Macam Sulam Putih

. Sekian dan kami ucapkan terima kasih atas kunjungannya.
buka mesin jahit : http://www.teknikjahitan.com/

0 komentar:

Post a Comment